Tatil Vitrini Şikayet Kutusu

Turizm sektöründe internet üzerinden online satış yapan seçkin firmalar arasında olan Tatil Vitrini, özellikle 2007 yılında Erken Rezervasyon dönemi ile çok iyi bir çıkış sağlamıştır. Binlerce kişiyi tatile gönderen ve hala İzmir'de aktif olan firma her geçen gün yeni kampanyaları tatil sevenlere sunmaya devam etmekdedir.

Yorumlar

  1. 2010 yılında otelinize gelmiştik memnun kaldık bu yıl 23-27.07 2013 tarihleri arasında tekrar gelmek için TATİL VİTRİNİN den 20.07.2013 tarihinde internet üzerinden rezervasyon yaptırdık. ödememizi yaptık. daha sonra TATİL VİTRİNİ.ni telefonla arayarak rezervasyonumuzun kabul edilip edilmediğini sorduk. Bize kabul edildiğini herhangi bir sorun olmadığını bildirdiler. Bizde hazırlıklarımızı yaptık 23.07.2013tarihinde 14.30 sularında otele geldik. Kapıda bize rezervasyon kaydımızın bulunmadığı söylendi.tatil vitrinin görevlisiyle görüştüğümüzde ise burda yer olmadığı için sizi başka bir otele yerleştireceğiz dedi. Bize ise bu saate kadar bu konuyla ilgili hiçbir bilgi verilmedi. Başka otelde denize sıfır olmayan tercihlerim arasında yer almayacak kadar kötü bir otel. tatil vitrininin telefonla aradığımızda da konuşan görevli? özür dileyeceği yerde diğer otelin aslında daha pahalı olduğunu daha güzel olduğunu saygısızca iddia eden ve biz o oteli tercih etmiyoruz kesinlikle dememize rağmen elimden gelen bu diyen bir temsilci. Bizi orada saat 17.00 ye kadar beklettiler. ve hiçbir şekilde yer yok dediler. Bu SORUMSUZCA DAVRANIŞINDAN DOLAYI TATİL VİTRİNİNİ KINIYORUM. TATİL VİTRİNİNDEN REZERVASYON YAPTIRACAKLARIN BİR KERE DAHA DÜŞÜNMELERİNİ TAVSİYE EDİYORUM. Sırf Oğlumun umutları kırılmasın diye geçen yıl tatil yaptığımız otelde bir oda ayarladılar oraya gittik. Ama ben royal palmde tatil yapmak istiyordum. ....oğlum için geri dönmedik. mecburen bu otele gittik.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder